Raahen Phobos

Tähän forumiin voit kirjoittaa sopivaksi katsomastasi yleisestä aiheesta tai kommentoida toisten aloittamia aiheita vain rekisteröityneenä. Lukeminen mahdollista myös rekisteröitymättömänä.

Valvoja: Webmaster

Scofield

Raahen Phobos

ViestiKirjoittaja Scofield » To Joulu 23, 2010 21:52

EDIT: Phoboksen sivut avattu uudelleen www.phobos.fi
Viimeksi muokannut Scofield, La Huhti 07, 2012 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KOPone

Re: Raahen Phobos?

ViestiKirjoittaja KOPone » Su Joulu 26, 2010 16:06

http://www.ursa.fi/yhd/yhdistysluettelo ... php4?id=29
phobos.fi: näyttää nimipalvelu olevan nurin

martti koivusaari

ViestiKirjoittaja martti koivusaari » Ke Maalis 23, 2011 20:59

Ei kuluneen vaan edellisen talven alussa lienee tehty tähtiharrastus Phoboksen oma kotisivu ja se löytyy kun kirjoittaa google hakukoneeseen erkki krekilä ja panee kuvahaun päälle. Sivu on päivitetty 1.7. 2010, mutta nythän alkaa jo olla tämäkin talvi ohi. Kuvahaussa ensimmäisestä kuvasta pääsee minun kotisivulleni ja siellä on phobos asiaa suomen, ruotsin, saksan ja englannin kielillä. Tämä on vanhempi (muokattu) Phoboksen kotisivu, mutta kuvahaun toisesta kuvasta pääsee uudemmalle Phoboksen kotisivulle. Minä nimittäin asun Oulussa, enkä ole enää aktiivisesti Phoboksen toiminnassa mukana. Niinpä en ole osallistunut tämän uudemman Phoboksen kotisivun tekoon. :D

martti koivusaari

ViestiKirjoittaja martti koivusaari » To Maalis 22, 2012 20:54

Mun kotisivu on mennyt uusiksi. Se on osoitteessa: http://martti1036.avaruusraketti.vuodatus.net :(

KOPone

ViestiKirjoittaja KOPone » Ke Maalis 28, 2012 6:35

martti koivusaari kirjoitti:Ei kuluneen vaan edellisen talven alussa lienee tehty tähtiharrastus Phoboksen oma kotisivu ja se löytyy kun kirjoittaa google hakukoneeseen erkki krekilä ja panee kuvahaun päälle. Sivu on päivitetty 1.7. 2010, mutta nythän alkaa jo olla tämäkin talvi ohi. Kuvahaussa ensimmäisestä kuvasta pääsee minun kotisivulleni ja siellä on phobos asiaa suomen, ruotsin, saksan ja englannin kielillä. Tämä on vanhempi (muokattu) Phoboksen kotisivu, mutta kuvahaun toisesta kuvasta pääsee uudemmalle Phoboksen kotisivulle. Minä nimittäin asun Oulussa, enkä ole enää aktiivisesti Phoboksen toiminnassa mukana. Niinpä en ole osallistunut tämän uudemman Phoboksen kotisivun tekoon. :D

Tuollakin ohjeella saattaa päästä, mutta nykyisin http://phobos.fi näyttää taas toimivan.
Sapere aude

martti koivusaari

Re: Raahen Phobos

ViestiKirjoittaja martti koivusaari » La Heinä 07, 2018 13:53

Nyt kun on esitetty että Raaheen saataisiin planetaario pyytäisin saada huomauttaa, että planetaarion saamiseksi tarvitaan vähän muutakin kuin huikeita lukuja kävijämääristä.

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”